Aveți mare grijă cînd comandați produse pe platforma eMAG! Ca să nu pățiți ce am pățit eu. Pe scurt, lucrurile stau cam așa: pe 22 august, în jurul orei 17.00, am plasat o comandă. Am primit confirmarea, iar, ceva mai tîrziu, sub formă de feed-back, tot pe mail, o listă de produse care „te-ar putea interesa”. Într-adevăr, am găsit unul care mă interesa. Trecuseră cam două ore de la plasarea primei comenzi. Am făcut-o și pe a doua.

Ei bine, în loc să mi le pună în același colet și să mi le expedieze pe amîndouă o dată, eMAG a preferat să mă taxeze de două ori pentru transport și mi-a zis că-mi trimite două colete. Pe unul l-am primit în data de 24 august, pe al doilea încă îl aștept.

Ați avut și voi „aventuri” cu eMAG?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.